Alla inlägg den 15 februari 2009

Av marcus solsten carrara - 15 februari 2009 21:30

i dag har jag endast äggnat mig åt livs njutning!

jag har varit i en litten hålla som jag har kallat mitt hem och varit mig själv och ingen annan: i bland är det en helt underbar känsla att inte ha något att göra: Det är dagens råd till alla stressade människor, ta er utt till en litten by mitt i skogen där det inte finns något att göra och gå utt och gå en solig dag. eller hitta något roligt att peta på!

min följeslagare till denna plats påstod att hon hade mist förmågan att leka som barn...  Det är jag glad att jag inte har fins det något roligare än att hitta något som skulle få många att bara gå förbi och sen sitta och betrakta och undersöka det läääääng, men att leka som barn det är inte svårt det är bara vuxna som inte kan släppa lös och våga tappa kontrollen av verkligheten! till er alla våga släpp grepet om verkligheten det är ändå bara en synvinkel! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards